اپلاسیون کار حرفه ای
خدمات تخصصی و حرفه ای اپیلاسیون

اپیلاسیون شیراز (تضمینی)

اپیلاسیون شیراز (تضمینی)


اپیلاسیون تضمینی همراه با بازگشت وجه
تست رایگان
آدرس:
شیراز ملاصدرا

روشن کردن پوست ناحیه تناسلی

برای روشن کردن محدوده‌ی بین ران‌هایتان، چند راه طبیعی که در آنها از موادی که همین حالا در خانه‌تان پیدا می‌شود استفاده شده است وجود دارد:

آب لیمو: لیمو دارای خواص سفید کنندگی طبیعی است. می‌توانید آنرا مستقیما به پوستتان بمالید، البته از نواحی حساس دور نگاهش دارید. همچنین می‌توانید آنرا با چیزهای دیگر همچون عسل، شیر خشک، و روغن بادام نیز مخلوط کنید، تا ترکیبی برای روشن کردن پوستتان بسازید.
عصاره خیار: همچنین می‌توانید از عصاره‌ی خیار، یا برش‌های خیار استفاده کنید و آنها را مستقیما به نواحی مورد نظرتان بمالید. خیار به روشن شدن، التیام سوختگی، و سفت کردن پوست کمک می‌کند.

پودر زردچوبه: می‌توانید به منظور سفید کردن پوست تیره، پودر زردچوبه را به آب خیار یا آب لیمو بیفزایید.

ماست و آرد نخودچی: ماست، آرد نخودچی، زردچوبه، و شیر را با هم مخلوط کرده و آنرا روی نواحی تیره‌ی پوستتان بمالید.

پوست پرتقال: مقداری پوست پرتقال خشک شده را جمع کرده و آسیابشان کنید. سپس آنرا با آب لیمو مخلوط کنید تا خمیری بدست بیاید، خمیری که پوست را روشن می‌کند!
بادام: چند بادام را در طول شب درون آب گرم بخیسانید، و صبح آنها را آنقدری آسیاب کنید که تبدیل به خمیر شوند. سپس خمیر بدست آمده را با مقداری شیر مخلوط کنید و شب به پوستتان بمالید و بگذارید تا صبح روی پوستتان بماند. این کار را به مدت ۲ هفته تکرار کنید.

برگ نعناع: برگ‌های نعناع را خرد کنید و آنها را با یک کرم پوست بدون رایحه مخلوط کنید، سپس به نواحی تیره‌ی پوستتان بمالید.

آب لیمو: توسط مقداری شیر و آب لیمو و خمیر غلیظی درست کنید، و آنرا روی نواحی که می‌خواهید روشن شود پخش کنید.

بهترین مراکز اپیلاسیون شیراز

 

Share

You may also like...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »