اپلاسیون کار حرفه ای
خدمات تخصصی و حرفه ای اپیلاسیون

اموزش اپیلاسیون

اموزش اپیلاسیون

آموزش اپیلاسیون

اموزش اپیلاسیون

اموزش اپیلاسیون

 

اپیلاسیون یکی از بهترین روشها برای از بردن موهای زائد بدن است که از دیر باز تا کنون در جوامع بشری انجام شده و می شود . و امروزه با تکنولوزی و علم و آگاهی بشر تنیده شده و رشد چشمگیری را پیدا کرده است بطوری که اگر می خواهید همیشه از اندامی لطیف و تمیز برخوردار باشید و سلامت پوست هم برای شما اهمیت خاصی دارد پس باید نکاتی را در این مورد رعایت کنید.

مهمترین مسئله سلامت پوست شماست که حائز اهمیت است و اینکه اگر پوست حساسی دارید که بعد از اپیلاسیون برای شما دردسر ایجاد میکند پس باید مناسب با پوستتان از پکیج های به خصوص و روشهای مختلف استفاده کنید که در ادامه تا حدودی به آشنایی با این موضوعات می پردازیم.

به طور کلی موم های موجود در بازار برای انجام اپیلاسیون به سه دسته تقسیم می شوند :

۱- موم های معمولی

۲ – موم های دائمی

۳- موم های صورت

 

موم معمولی

موم های معمولی که به دو صورت سرد وگرم در بازار موجود است به روش های معمول به کار برده می شوند. مواد اصلی تشکیل دهنده این موم ها شکر و آب هستند که با جوشاندن این ترکیب موم اصلی حاصل می شود که به صورت معمول نوع گرم آن برای اکثر خانم ها استفاده می شود.

 

موم دائم

موم های دائم به شکل های مختلفی در بازار و مغازه های آرایشی موجود است که در سالن های اپیلاسیون از آن ها استفاده  می شود  اما مصرف موم های دائم به خاطر چسبندگی بسیار بالا و لایه برداری پوست بسیار حساس است که باید بعد از مصرف این موم ها از لوسیون ها و یا روغن هایی با چربی بالا استفاده کرد.

Face wax

صورت یکی از حساس ترین قسمت های است که خانم ها به آن خیلی اهمیت می دهند و زیبایی چهره شان برای آنها مهم است و ما برای اینکه این زیبایی را چند برابر کنیم وکس صورت را به خانم ها توصیه می کنیم برای شفافیت (سست شدن ریشه ها) کم شدن موها و جلوگیری ازجوش های زیر پوستی و درد کمتر وخطوطی که بند در صورت به وجود می آورد وکس صورت را توصیه می کنیم .پس زیبایی و سلامت پوست خود را با متدها و تجربیات روز دنیا تضمین کنید و بهترین ها را اما بخواهید

 

اموزش اپیلاسیون در اموزشگاه اپیلاسیون

آموزش تخصصی اپیلاسیون هم اکنون در آموزشگاه اپیلاسیون آماده خدمات به شما می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های آموزشگاه تماس حاصل نمایید.

مرکز اپیلاسیون تهران

مرکز اپیلاسیون اصفهان

مرکز اپیلاسیون مشهد

Share

You may also like...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »